کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317876 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Decibullz از ایرباد جدیدش در CES 2017 رونمایی کرد

کمپانی استارت‌آپی به نام Decibullz در نمایشگاه CES 2017 از ایربادی رونمایی کرده است که می‌تواند متناسب با گوش کاربر، ابعادش را تغییر دهد.

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ یکی از موارد مهم در خرید ایرباد این است که بتوان محصولی را انتخاب کرد که متناسب با ابعاد گوش کاربر باشد. این کار باعث می‌شود تا بتوان از کیفیت صدای بهتری بهره برد. البته این موضوع با در نظر گرفتن مدل‌های موجود در بازار بسیار سخت و گاهی اوقات پرهزینه است. البته راه‌هایی مانند شخصی‌سازی کردن ابعاد ایرباد وجود دارد که گاهی اوقات می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد.

به‌تازگی استارت‌آپی به نام Decibullz توانسته راه‌کاری برای این مشکل بیابد. این کمپانی از جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرده است که شامل هدفون‌های بی‌سیم و سیم‌دار می‌شوند. البته این هدفون‌ها دارای پوسته‌ای در اطراف ایرباد هستند که باعث می‌شود هدفون به ابعاد مناسب برای گوش شما برسد.

ایرباد Decibullz

تنها کاری که پس از خرید ایربادهای این کمپانی باید انجام دهید این است که قسمت ذکر شده را در درون آب جوش بیندازید تا نرم شود و قبل از اینکه با خنک شدن دوباره سفت شود، آن را درون گوشتان قرار دهید تا به ابعاد مناسب برسد. شاید این روش کمی عجیب به نظر برسد؛ اما برای کاربرانی که می‌خواهند ایرباد متناسب با ابعاد گوششان داشته باشند، بهترین روش حال حاضر است.

از مزیت‌های ایرباد Decibullz این است که اگر پوسته به ابعاد دلخواهتان نرسید، می‌توانید آن را دوباره درون آب جوش بیندازید و نرم کنید. این ایرباد در حال حاضر در دو مدل عرضه می‌شود. مدل دارای سیم به قیمت ۵۹ دلار و مدل بی‌سیم به قیمت ۱۱۹ دلار در دسترس خریداران قرار گرفته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35099 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/10/18 تعداد مشاهده: 1367
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر